Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 129 969 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

5 BLOKAD

sobota, 23 czerwca 2007 16:48

NIE PONOSZĘ KONSEKWENCJI ZA USZKODZENIA SPOWODOWANE ZDEJMOWANIEM BLOKAD ZE SKUTERA ,ROBISZ TO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!

Każdy z nas po jakimś czasie nie jest zadowolony z osiągów swojego skutera i chciałby zdjąć blokady. W tym poście opisze jak zdjąć blokady ze skuterów takich jak: Wilga, Quest, Baotian, Zipp Vapor.

Zacznijmy od zdjęcia blokady z gaźnika:
Odkręcamy "panel" znajdujący się pod siedzeniem aby dostać się do gaźnika. Po otwarciu odkręcamy czarny dekielek (PATRZ FOTO)

 

Odkręcamy go i wykręcamy śrubkę koloru złotego wyglądającą tak:

Śrubka żnajduje się pod czarnym dekielkiem (patrz foto)



Właśnie zdjęliśmy jedną z blokad znajdujących się w skuterze.

Przy okazji gdy mamy zdjętą pokrywkę zdejmijmy czarną plombę, a żółty dysk wyjdzie razem z nią. Wewnątrz niej znajduje się biała plastikowa wtyczka i metalowa igła z dwoma małymi uszczelkami. Musimy zdjąć umoicowaną uszczelkę. Teraz należy ją ponownie umiejscowić lecz na środkowym wgłębieniu. Treaz skręcamy wszystko spowrotem i osiągi skutera wzrastają.

Możemy zobaczyć czy uszczelka między gaźnikiem, a cylindrem jest poprawnie założona. (foto)



Jeśli nie to obracamy ją o 180 stopni zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

Kolejna blokada to tzw. Zawirowywacz spalin wyglądający tak:



który dochodzi do rury od filtra (foto)



Najlepiej obciać ten zawirowywacz przy samym wydechu i zaspawać otwór powstały przez obcięcie zawirowywacza.

Teraz zabieramy się za filtr powietrza.
Odkręcamy filtr (foto)



Po odkręceniu widzimy plastikową rurkę którą wyjmujemy z filtra.



Po wyjęciu skręcamy filtr i możemy cieszyć się ze pozbylismy się kolejnej blokady.

Następna blokada to "różowy kabelek" znajdujący się pod panelem nadwozia który wysyła sygnały do CDI o prędkości tylnego koła.
Wygląda on właśnie tak:



Ten kabelek poprostu przecinamy.

Osiągi naszego skutera są juz całkiem imponujące.

Kolejną blokadą jest filtr paliwa o małej przepustliwości. Poprostu wymieniamy go na inny (możliwie jak największy) Aby miał jak największą przepustliwość. Np. taki:



W tłumiku ( mniej wiecej na środku) znajduje się blaszka którą należało by wyjąć (poprawia nieznacznie osiągi)



Ale tym którzy nie posiadaja specjalistycznych narzędzi nie polecam wyjmowania tej blokady.

Ostatnia blokada to tzw. dysyans (taka tulejka) znajdująca się pod paskiem napędowym. Wygląda tak:



należy ją wyjąć i po kłopocie.

Nasz motor ma lepsze osiągi.

Po wyjęciu wszystkich blokad konieczna jest regulacja gaźnika.

Podziel się
oceń
6
0


piątek, 28 listopada 2014

Licznik odwiedzin:  141 353  

Kalendarz

« listopad »
pn wt śr cz pt sb nd
     0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

O moim bloogu

Blog o skuterze Baotian Speed 50

O mnie

Statystyki

Odwiedziny: 141353
Wpisy
  • liczba: 82
  • komentarze: 204
Galerie
  • liczba zdjęć: 38
  • komentarze: 9
Bloog istnieje od: 2715 dni

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Bloog.pl